Besluitenlijst teambuilding weekend Op de Hej 9 mei 2005

9 mei 2005 - Sint Geertruid, Nederland

Besluitenlijst Rome reis teambuilding weekend Op de Hej  9 mei 2005

• de fietsreis naar Rome zal in 20 dagen gereden worden van 12 augustus t/m 31 augustus 2005
  • we starten in Katwijk aan Zee en rijden volgens de route van Paul Benjaminse naar Rome
  • na aankomst in Rome gaan we op audiëntie bij de Paus
  • met de bus rijden we daarna in 2 dagen weer terug naar Nederland
  • Bert gaat ook mee naar Rome, als 6e fietser, naast Willem, Adriaan, Lambert, Martin en Gert
  • Gijsbert wordt weer onze begeleider met een bus, hij zorgt voor het ontbijt en de lunch
  • we overnachten op campings en slapen in de kathedraal
  • bij slecht weer kiezen we voor een hotelovernachting, Gijsbert bepaalt de keuze
  • Lambert gaat zijn Cannondale renoveren na een claim bij de verzekering en toch willen we die fiets ook niet meer zien
  • we verzamelen op donderdag 11 augustus in Katwijk en Willem zorgt voor een dagprogramma met de dames erbij
  • er is die donderdagavond met de dames een BBQ in een strandtent
  • we vertrekken vanuit Katwijk aan Zee op vrijdag 12 augustus 2005 om 8.00 uur
  • 1e etappe gaat naar Oss, er is dan een overnachting bij Gert in Oss en bij Adriaan in Heeswijk
  • 2e etappe gaat via Vessum naar Schinnen, we overnachten dan bij Gerrit Smans (broer van Adriaan)
  • de route en 20 dagetappes naar Rome van Gijsbert zijn besproken en goedgekeurd
  • we gebruiken dezelfde bagagelijst als de Santiago reis in 2003
  • Martin zorgt voor kopieën van de route,  die op de stuurrollen passen voor de navigatie
  • iedereen heeft zijn eigen GSM met daarin de onze nummers van de familie
  • Adriaan zorgt voor een beknopte omschrijving van ons sponsordoel Ananse in Ghana
  • Adriaan regelt bij de stichting Ananse een apart gironummer, zodat we de sponsorbijdrages onderweg kunnen volgen
  • Bert zal een vraag op het internetforum plaatsen voor een fietsroute middels fiets computer-navigatie
  • Bert probeert eigen website op internet te maken, zodat we makkelijker met het thuisfront kunnen communiceren.