De start van een nieuw (Rome) fiets-avontuur

6 december 2004 - Oss, Nederland

Gert Cramer

Oss,  6 december 2004

Beste fietsvrienden,

Na Santiago de Compostela komt onze tocht naar Rome steeds dichterbij. Nog maar een half jaartje en we zitten weer op de fiets en crossen door Europa.

Na een eerste belronde voor de maand april kreeg ik niet alle fietsers en begeleider in hetzelfde weekend bij elkaar, ik ben daarom uitgeweken naar de eerste week van mei. Ons tweede teambuilding weekend zal daarom plaatsvinden op exact dezelfde locatie in Limburg, vrijdag 6 mei t/m zondag 8 mei 2005. We kunnen in de accommodatie van vrijdag 14 uur tot zondag 12 uur.

Ik heb een kleine groepsaccommodatie gehuurd voor max. 10 personen.Het adres is RIVA recreatie Heiweg 6265NL Sint Geertruid, tel 043 4091486 Zelf moeten we meenemen: kussenslopen, lakens, slaapzak en/of dekens en handdoeken. Ik zal alvast wat eerste levensbehoeften inkopen. Voor vrijdagavond heb ik om 19 uur een tafel gereserveerd in restaurant Op de hej.

Er heeft zich een nieuwe rijder aangemeld, die ook al voor de Santiago-tocht was benaderd, maar is toen om werk-technische reden niet tot de ploeg is toegetreden. Hij heeft echter de vele verhalen van ons gelezen en gehoord en zou nu graag een herkansing krijgen om een startbewijs voor Rome te bemachtigen. Een mooie gelegenheid om in dit weekend kennis te maken met Bert Vliegenthart.

De reis naar Rome staat gepland in week 33, 34 en 35, d.w.z. vertrek vrijdag 12 augustus en in het weekend van 3 – 4 september weer thuis.

Iedereen die ik spreek is heel enthousiast, zodat ik alle vertrouwen heb in een goede start van onze tweede tocht.

Tot ziens

Gert