Voorbereidingen voor de reis

3 maart 2003 - Oss, Nederland

Oss, 3 maart 2003

Beste fietsvrienden,

De tocht naar Santiago de Compostela komt steeds dichterbij, het teambuilding weekend is gepland op 9 t/m 11 mei 2003.

Gijsbert heeft tussen zijn vele folders een groepsaccomodatie gevonden in Sint Geertruid. Van vrijdag 14 uur tot zondag 12 uur kunnen we van deze accommodatie gebruik maken. De accommodatie is eenvoudig maar de locatie is prachtig. Er zijn naast de woonkamer, keuken etc 2 slaapkamers met 10 bedden. Zelf meenemen: kussensloop, lakens, slaapzak en/of dekens en handdoeken. Het is een RIVA recreatie, Heiweg 6, 6265 NL Sint Geertruid, tel 043-4091486

Het programma moeten we natuurlijk met elkaar samenstellen. Zelf ben ik al van plan op vrijdagmorgen aan te rijden en de omgeving aldaar te verkennen. Mijn voorstel is om met elkaar om 19 uur aan tafel te gaan.

Naast de kennismaking moeten veel dingen afgesproken worden.

Het belangrijkste punt is natuurlijk wat we allemaal mee moeten nemen. Ik denk dan niet alleen aan kleding en fietsen, maar ook aan camping-materialen, reserve-fietsonderdelen en medische verzorging. We zullen een lijst moeten maken en afspreken wie wat meeneemt. Laat ieder alvast voor zichzelf een lijst maken, waarvan hij denkt dat nodig is!

De dames willen ons en elkaar leren kennen. Op 31 mei 2003 zijn jullie welkom in Katwijk aan Zee in ons appartement. Als het goed weer is (dat is het in Katwijk altijd) kunnen de liefhebbers een strandwandeling maken en eten we in de Sunset Boulevard.

Bij Multirent hebben we een optie genomen op een Opel Movano. Dat is een 9 persoons persoonsbus met airco en trekhaak. Ons is een nieuwe bus toegezegd voor een prijs van bijna € 2000  , alle kilometers vrij.

Tijdens het weekend moeten we beoordelen of we met 2 of 3 banken in de bus gaan rijden.

Groet van Gert Cramer